Իմ կարդացած գրքերը

Ես սիրում եմ կարդալ հեքիաթներ, բայց ավելի շատ կարդում եմ հանրագիտարան, որովհետև այնտեղից շատ բաներ եմ սովորում։ Հանրագիտարանից կարդացել եմ տիեզերքի, աստղերի, մոլորակների, երկիր մոլորակի, անձրևի, կայծակի, պտտահողմի, հրաբուխների, բույսերի, կենդանիների, դինոզավրերի, մարդու ու նրա մարմնի ու էլի շատ բաների մասին։ Ես իմ ընկերներին խորհուրդ կտամ ամպայման կարդալ հանրագիտարան, որովհետև շատ հետաքրքիր ու նոր բաներ ես իմանում։ Վերջում նաև հանրագիտարանի նկարը կտեղադրեմ, որ հեշտ գտնեք։
Հիմա կադում եմ իմ ամենասիրած <<Հարրի Փոթերը և փիլիսոփայական քարը>> գիրքը։ Ես սկզբում նայել եմ ֆիլմը ու այնքան շատ եմ հավանել, որ որոշել եմ գիրքն էլ կարդալ։

Ինչու հանրագիտարան․ Խրթին հարցեր՝ փայլուն պատասխաններ - Bookmarket

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *