Հիշողություն

Հարցեր և առաջադրանքներ

1.    Ծիծեռնակն ի՞նչ էր անում:

Ծիծեռնակը բույն էր շինում ու երգում ու հիշում էր անցյալը։

2.    Ինչպիսի՞ն էր ծիծեռնակը։

Ծիծեռնակը աշխատասեր էր,  իրա հետ վատ բաներ էին լինում, բայց շարունակում լավատես լինել։

3.    Առանձնացրո՛ւ բանաստեղծության քեզ համար ամենասիրելի քառատողն ու վերնագրի՛ր:

Ծիծեռնակի տխուր անցյալը

Նա հիշում էր անցած տարին

Իր սնուցած ձագերին,

Որոնց ճամփին հափշտակեց

Արյունարբու թշնամին:

4.    Բանաստեղծությունից դուրս գրի՛ր և սյունակներում առանձնացրո՛ւ համապատասխան հարցերին պատասխանող բառեր:

Ի՞նչԻ՞նչ էր անում
ծիծեռնակշինում էր
բույներգում
շյուղկպցնելիս
վերադարձ ավերակ տարի ձագ ճամփա թշնամիհիշում կարկատել գտնել սնուցել հափշտակել
  

5.    Շարունակի՛ր հորինել՝ փակագծերի հարցերը փոխարինելով համապատասխան բառերով: Չմոռանա՛ս վերնագիր գրել:

Կար- չկար մի աշխատասեր ծիծեռնակ կար: Նա շատ էր սիրում հրթիռ սարքել: Մի անգամ նա որոշեց հռթիռ սարքել և թռչել տիեզերք։

Նա ուզում էր հարմար տեղ սարքել, գնում է գնում և հանդիպում է մի ագռավի նա ասում է ագռավին ուզում ես իմ հետ գաս տիեզերք, համաձա՞յն ես։ Ագռավը համաձայնվում է և նրանք իրար հետ գնում են հարմար տեղ գտնեն, որ սկսեն սարքել հռթիռը։ Ճանապարհին հանդիպում են երկու գիտնական թռչյուների, ծիծեռնակն ասում է երկու գիտնական թռչյուներին կարող եք գալ մեր հետ հարմար տեղ գտնենք և սարքենք հրթիռ և գնանք տիեզերք։ Նրանք էլ համաձայնվեցին և ճամփա ընկան։ Ճանապարհին նրանք հանդիպում են մի ագռավի, ով որ կարողանում էր հրթիռ վարել, նրանք հարցրեցին ագռավին կարող եմ գալ ձեզ հետ հռթիռ սարքել և վարել մեր հրթիռը, նա ասած այո, կարող եմ վարել ես շատ եմ սիրում վարել հրթիիռ և հինգով գնացին գտնել հարմար տեղ ուրախանալով։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *